کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739625120 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316675 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه گوشی کمپانی لنوو با صفحه نمایش فول اچ‌دی و پردازنده چهار هسته‌ای؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربران رایانه‌ای، لنوو را با لپ‌تاپ‌های این کمپانی می‌شناسند؛ اکنون به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد تا با عرضه یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند با سیستم‌عامل ویندوز فون، به بازار تولید گوشی‌های ویندوز فونی بپیوندد.
 
 

تا کنون هزاران شایعه درباره گوشی ویندوز فونی آینده نوکیا از سری لومیا در اینترنت پخش شده است؛ اما اطلاعات اندکی درباره برنامه‌های کمپانی‌های دیگر برای عرضه گوشی با سیستم‌عامل همراه مایکروسافت در دست است. اکنون یکی از وبسایت‌های شناخته شده که خبرهایی را درباره ویندوز فون منتشر می‌کند مدعی شده که کمپانی مشهور لنوو هم قرار است تا چند ماه آینده به جمع کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های ویندوز فونی بپیوندد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ سایت چینی WPDang.com به نقل از منابع بی‌نام گزارش داده که لنوو برنامه دارد تا در نیمه دوم سال 2013 گوشی بسیار قدرتمندی را با سیستم‌عامل ویندوز فون روانه بازار کند. در این گزارش آمده که گوشی لنوو صفحه نمایشی 4.7 اینچی یا 5 اینچی با وضوح 1080 و همچنین پردازنده‌ای چهار هسته‌ای خواهد داشت. مایکروسافت هنوز تأیید نکرده که لنوو هم به لیست رسمی کمپانی‌های تولید کننده سخت‌افزار با سیستم‌عامل ویندوز فون اضافه شده است. به غیر از نوکیا، کمپانی‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ و هوآوی هم گوشی‌هایی با سیستم‌عامل ویندوز فون تولید می‌کنند.

«جی‌دی هاورد» نایب‌رئیس کمپانی لنوو هم در ماه ژانویه گذشته اعلام کرد که این کمپانی «به احتمال قوی» تا چند ماه دیگر یک گوشی ویندوز فونی را معرفی خواد کرد. از آن‌جا که مایکروسافت و لنوو اکنون هم در زمینه رایانه‌های دارای ویندوز همکاری می‌کنند، بعید نیست که در نظر داشته باشند تا همکاری خود را به سیستم عامل ویندوز فون نیز تعمیم دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15947 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/31 تعداد مشاهده: 1372
سافت گذر